Novi Lion brend PSA grupacije počinje 2018. godine.

peugeot p308 tcr

Lion brend počinje 2018. godine na terenu.

 

Na osnovu Peugeot 308 GTi, Peugeot 308 TCR je nova verzija 308 dizajnirana za takmičenje.Razvio ga je Peugeot Sport.Sa 1.6L THP motorom od 350 konjskih snaga …



Radi se sa novim dostignućima koje izgledaju obećavajuće.Pored novog Peugeot 3008 DKR Maxi koji će početi da napadne reli Dakar u narednim danima.Peugeot Sport predstavio novi Peugeot 308 TCR.Trkačka verzija izvedena iz sportskog Peugeot 308 GTi i koja završava 308 Racing Cup.



Ovaj novi Peugeot 308 TCR je prilagođen dizajnu za TCR trke, sada krunisani novim WTCR prvenstvom. Šasija, motor, menjač i aerodinamika ove PEUGEOT 308 su specifični za TCR i međunarodnih putničkih limuzina racing vrsta VLN Nürburgringu (Njemačka), REC (Španija), CITY (Italija), BGDC (Belgija ) i prvenstvo u trajanju od 24H.
Mehanički, P308 TCR je radikalna evolucija konkurenciji 308 Racing Cup.Ispod haube, naći će se četiri-cilindarski 1,6-litarski THP, čija moć je povećana za 350 konjskih snaga, više 42 konja u odnosu Racing Cup (i više od standardne verzije 80).Najveći okretni moment je povećan do 420 Nm. Sklop se prenosi na sekvencijalnim menjačem sa 6 brzina diskretno.Poboljšanja aerodinamike, kanali su značajno uvećani, dok su suspenzije i podešavanja optimizovani.


Estetski smo pronašli šifre 308 Rasing kupa, uvek sa linijom “Coupe Franche” koja se venčava crno, belo, ali i crveno i sivo, a telo još više izgrađuje telo. Pored agresivnijeg aspekta, ovaj rad, osmišljen u saradnji između Peugeot Sporta i timova Peugeot Style Centra.Takođe je omogućio optimizaciju aerodinamike, a optimiziranje hlađenja mehaničkih komponenti dovodeći vazduh na mesta strateški.

Ako je 308 Racing Cup je već bio podoban za TCR, brzom razvoju prvenstva TCR propis zasnovan nas traži da idemo dalje u potrazi za performanse u cilju podrške ambicija naših kupaca.Ovo je od 2018. godine, koje predstavlja FIA World Touring Car Cup (WTCR). “Prema rečima Bruno Famin,Peugeot sportskog direktora:” Dolazak novog Peugeot 308TCR stoga je pravovremeno i pokazuje duboku posvećenost Peugeot Sport za svoje kupce. Da bi zadovoljili svoje legitimne potražnje, koristili smo naše iskustvo i stručnost osmisliti model učinkovitost, pouzdanost i uvijek ugodnije za vožnju. “

Već se prodaje po ceni od 109.000 € , ne računajući mnoge mehaničke opcije koje se mogu dodati, 308 TCR će biti isporučeni svojim prvim kupcima u mesecu aprilu 2018. godine.Premijeru će doživeti na sajmu automobila u Ženevi.Sajam automobila će otvoriti svoja vrata javnosti 8. marta!

Tehničke karakteristike novog P308;   Link

Motor.

Tip: 1,6l THP od 308 GTi od strane Peugeot Sporta.4 cilindra u skladu sa turbo punjačem i interkulerom, ispred poprečno položaja.
Kapacitet cilindra: 1.598 cm3.
Maksimalna snaga: 350 KS DIN (256 kW) pri 6000 o / min.
Obrtni moment: 420 Nm pri 3000 o / min.
Otvor / hod: / 85,8 mm.
Računar motora: Magnetti Marelli SRG340.

Transmisija.

Tip: Prednji pogon.
Menjač: Sekvencijalna šestostepena trkačka kutija.
Diferencijalno: mehanički, sa podesivim preopterećenjem.
Sklopka: multi-disk.

Šasija.

Prednji deo: McPherson Tip; visina, gusenice i podesivi položaj.

Zadnja osovina: Deformabilni prečnik.

Upravljanje: električni nosač i zupčanik, sa modifikovanim hardverom i računarom.

Kočioni sistem.

Prednje kočnice: sa ventilisanim diskovima (Ø 378 × 34 mm).
Zadnje kočnice: disk kočnice (Ø 270 × 12 mm).
aluminijumske kočione čeljusti (6-klip naprijed, dva klipa straga)
točkovi.
Specifične felne 10 x 18 inča.
Michelin gume 27/65 × 18.